Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 10:34 - Мое ли е МОЕТО мнение?!
Автор: flashpoint Категория: Лични дневници   
Прочетен: 956 Коментари: 0 Гласове:
4



Преглеждайки блоговете, които следя, а те са мнооого, все повече се убеждавам, че се е формирала една нова прослойка в нашето общество, а именноХОРА СЪС СОБСТВЕННО МНЕНИЕ.

Това много ме радва, защото е важно, според мен.Не че е възможно да променим действащотоstatus quoсамо със собственно мнение, но това е първата крачка.

Замисляли ли сте се (убеден съм, че да) как несъзнателно следваме установените от обществото модели, дори и да не сме съгласни с тях?

Аз лично съм се улавял да казвам, че «нещо» е интересно, само защото кръга от хора, с които контактувам го прави, макар и да не намирам нищо интересно в «нещото».Купувам неща, които според общественното мнение си заслужават да бъдат купени или ТРЯБВА да бъдат купени, макар да не виждам кой знае каква полза от неговото (на нещото) присъствие у дома. Гледам филми, които някой ми е препоръчал или чета книги, които са «култови» според критиците, макар съвсем да не съвпадат с моите интереси.

Убедем съм, че не съм единствен, затова и обръщам внимание на този феномен.

Блоговете ни дадоха възможност не само да имаме собственно мнение, но и да го споделяме ежедневно, а и много хора, които обикновено не изразяват никакво мнение в реалния живот, тук го правят, предвид анонимността, без да се притесняват от смазващата критика на заобикалящата ги среда.

Аз лично започнах да подлагам на много строга преценка своите «избори», ако мога така да се изразя. Това какво казват  другите  е важно, защото човек не е в състояние да бъде информирмиран за всичко, но се старая «мнението» да бъде МОЕ , филтрирано през МОЯ мироглед.

Надявам се все повече и повече хора да решат да изказват своето мнение и да го отстояват, било в блогосферата, било в живота като цяло, защото това е единствения, според мен, път към прогреса.

 




Тагове:   моето,   мое,   мнение,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: flashpoint
Категория: Лични дневници
Прочетен: 104614
Постинги: 61
Коментари: 254
Гласове: 1242
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930